divendres, 31 d’octubre del 2008

Tornada dels oasis. Volta a la selva urbana


M'ha costat una setmana de 4 dies tornar a la vida real. El fet que no hi hagi cobertura al mòbil fa que les vacances siguin de desconnexió total.




El primer dia vaig pensar vàries vegades: per què he vingut? què faig aquí? quin demoni em mana que pugi a un cavall desconegut i galopi a camp obert?



El tercer dia em vaig trobar desitjant; que ho pogui tornar a fer l'any vinent!!!!!!

Hem de lloar la organització del viatge perque no va fallar absolutament res. Estava cuidat fins a l'últim detall. El menjar deliciós. I el grup de cavallers, fantàstics. I els guies, meravellosos.



Aquestes excursions són una gran experiència en tots els sentits. Fins i tot quan et "dutxes" amb una galleda d'aigua calenta reflexiones sobre la despesa que fem en aquest primer món civilitzat. Els torns d'anar a la toilette, l'esperar a que tothom estigui llest abans de muntar, el parar les tendes cada vespre, el respatllar els cavalls, ensenya tolerància, paciència i disciplina.


El viatge m'ha ensenyat encara altres coses: conéixer de primera mà la cultura del cavall àrab, i també assaborir la seva cuina tradicional, el té amb menta i dàtils al capvespre, sentats al voltant de les taules, al costat de la jaima i dels cavalls...












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011