dissabte, 25 d’abril del 2009

Fires de Figueres

Tornen a ser Fires. Aquest any no m'ha donat per fer fotos ni tampoc vaig anar al pregó. Sí vaig passar per la plaça l'Ajuntament a veure l'ambientillu. També vaig passar per la carpa de la Rambla, que no m'acaba d'agradar, on feien una sessió de bici estàtica. Hi havia molta gent participant i també mirant.

Els gegants van passar per sota el despatx. Una colla ben minsa. És una pena, hauriem de fer coses per apuntar la gent a portar els gegants i tot això. Hi ha la colla de la gent gran, amb els seus cavallets de cartró pedra, i alguns nens amb xancles. Les mares tot darrera. Queda pobre.

Avui he anat a la mostra de dances del Món, organitzada per l'espai Ítaca. També molta gent mirant, i les ballarines molt autèntiques. Però la explanada de la plaça de l'Església on es feia l'espectacle tampoc no m'ha agradat: a part que està totalment abonyegat, i no era gaire còmode ni segur per les ballarines, la plaça fa baixada i les fileres de gent a darrera dificulten totalment la visió. De totes maneres he tingut, per una estona, una visó privilegiada, ja que he acompanyat a la meva Mestra, que feia una exhibició de la forma de Tai-Txi amb banu:




L'Ot ha anat a fires amb un amic.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011