dimarts, 20 d’octubre del 2009

L'Ot amb febre i 5 dies pel Marroc

Amb el canvi de temps ens refredem. Encara no sé sap perque afecten tant a la vida. Recordo que quan tenia l'acuari muntat, en els canvis sobtats de temps se'm morien els peixos. I els virus i bacteris ataquen en qualsevol despiste del sistema immunitari. Sobretot si estàs immers en una decisió, per petita que sigui. Els dubtes, el buscar els pros i els contres, el parar a pensar si t'agrada o no t'agrada, deu disminuir les defenses i, un petit canvi en el ambient, zas! ja han proliferat els virus i bacteris en el teu cos. T'has posat malalt. Reset.


A l'Ot avui li ha pujat la febre. Quan es torni a aixecar del llit ja m'haurà passat. D'alçada vull dir. Fins ara hi havia una aposta dempeus: la Veïna fa dos anys va escriure en un paper que es jugava un sopar a que l'Ot em passaria el 16 d'octubre d'aquest any. No ha estat així......per 3 ó 4 cm. Però ara, quan es torni a posar bé....segur que em sobrepassa.


Estic segura que això suposa un canvi psicològic per una mare: el teu fill és més alt que tu. S'acabat el nen, comença l'home. Em faig vella.


Ah, però em resisteixo: diumenge, si no tinc febre ni res, em deixaran pujar a l'avió de Marraqueix i m'espera una setmana al sud del Marroc, 5 dies de desert. El Sahara.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011