dijous, 29 de setembre del 2011

Dol

Si fos de l'antic Egipte, ara m'estaria tallant el cabell i rapant les celles, per demostrar el meu dolor.


En una altra època, m'esquinsaria els vestits per demostrar com em dol.


Com demostrar el meu dolor?...


El sentim tant tots!!!


16 de gener de 1994. Aquí ja erem velles amigues.

17 de setembre de 2005. A cal Sagristà




Trobarem a faltar el teu somriure
diu que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí....
Però el record de la vall on vas viure,
no l'esborra la pols del camí.

Quan arribis a dalt la carena,
mira el riu i la vall que has deixat,
i aquest cor que ara guarda la pena,
tan amarga del teu comiat.

Que siguis molt feliç
Que te vaya bonito!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011