dimarts, 17 de juliol del 2012

Passeig amb la Garbosa

15 juliol de 2012

Entremig vaig anar a muntar la Garbosa.

Quan li anava a posar la brida, amb el fre, va girar el cap. La majoria dels cavalls ho fan en algun moment això. Però...

Vaig decidir d'anar amb la cabeçada de nusos, i les regnes de corda.

Vaig sortir amb la Mar i en Jambi. Em vaig emportar la brida, per si la necessitava pel camí.

Pas, trot i galop.

Cap problema.

L'endemà ho vaig tornar a fer. Vam sortir uns quants més.

Cap problema.




La Mar portava els dos cavalls.


Al fons el Montgrí.

Una altre relació és possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011