dilluns, 12 de novembre del 2012

Coneixent-nos

La setmana passada vaig intentar explicar a la Lola que no tinc cap intenció de fer-li cap mena de mal, que vaig en son de pau i que sóc una persona de confiança.

Per demostrar això calen fets, perque els cavalls encara no entenen les paraules...Ara, son uns mestres en llenguatge corporal i en llegir la ment.

Primer estiraments

Segon, relax

Tercer, encara més relax

De resultes de tant de relax, la respatllada inicial no va servir de res....

I ara, presentació d'un fuet gran i amenaçant...


Mira, no et penso fer mal....



Treball relaxat a la corda

 Llàstima que no tinc fotos de l'altre dia, quan li vaig explicar que un gran mocador de color blau tuareg, voleiant en plena tramuntanada, tampoc no és una amenaça i per tant no cal fugir..

Vam acabar totes dues sota el foulard al vent....sota la mirada de tots els altres cavalls de Terraprim, amb les orelles ben erguides...


1 comentari:

  1. tiene una mirada dulce...ya os vais a entender muy bien,,,seguro....
    veo que llevas la bolsa a la cadera de mallorca
    es practica ????
    te vas a divertir,,,enseñandola y montandola en cuando conozca bien tu voz...
    ANIMO,,,

    ResponElimina

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011